måndag 28 juni 2010

Jag är stolt socialdemokrat.

Jag är stolt socialdemokrat som vet att mitt parti sa ja till att svenska folket skulle få ha semester. Jag är också stolt över att mitt parti vill fortsätta att bygga landet till ett rättvist land där alla har en plats. Jag är också stolt över att socialdemokraterna vill fortsäta och utveckla en av Sveriges bästa komuner Kumla till en riktigt stark trygghetskommun. Jag är också stolt över att bo i en kommun som för några år sedan byggde ett av Sveriges finaste bibliotek. Stoltheten blir inte sämre av att vi nyligen byggt en av landets finaste förskolor med en mycket modern pedagogik allt utan att låna en enda krona. Det enda man inte kan vara stolt över när man är Kumla bo är de partier med moteraterna som det största motsträvarna till utveckling för alla.